Inici -> Ajuntament -> El Ple -> Comissions informatives

Comissions informatives

Comissions informatives

tornar Imprimir

Article 123 del Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organitzaciˇ, funcionament i rŔgim jurÝdic de les entitats locals (ROF)

  1. Les comissions informatives, integrades exclusivament per membres de la corporaciˇ, sˇn ˛rgans sense atribucions resolut˛ries que tenen per funciˇ l'estudi, informe o consulta dels assumptes que hagen de ser sotmesos a la decisiˇ del Ple de la Comissiˇ de Govern quan aquesta actue amb competŔncies delegades pel Ple, excepte quan hagen d'adoptar-se acords declarats urgents.
  2. Igualment informaran aquells assumptes de la competŔncia pr˛pia de la Comissiˇ de Govern, i de l'alcalde o president, que els siguen sotmesos al seu coneixement per expressa decisiˇ d'aquells.

1.- Comissiˇ Informativa Permanent └rea de Govern Gestiˇ d'Administraciˇ Local i Especial de Comptes.

(Recursos de la hisenda local. Recaptaciˇ. Despeses. Pressupostos. EstadÝstica. InformÓtica. Cadastre. Gestiˇ TributÓria)

La Comissiˇ Informativa Permanent └rea de Govern Gestiˇ d'Administraciˇ Local i Especial de Comptes celebrarÓ sessiˇ ordinÓria, previa convocat˛ria, amb carÓcter general el primer i tercer dimarts de cada mes a les 12:00 horas en primera convocatoria, i immediatament desprÚs de la Comissiˇ Informativa convocada i celebrada amb anterioritat.

2.- Comissiˇ Informativa Permanent └rea de Govern de Serveis P˙blics.

(Serveis P˙blics. Personal i RŔgim Interior. Contractaciˇ. Seguretat Ciutadana. Medi Ambient. Relacions Institucionals. Relacions Europees. Comerš. Agricultura. Termet, Cementiri i Ermitori)

Les sessions ordinÓries de la Comissiˇ Informativa Permanent de l'└rea de Govern de Serveis P˙blics se celebraran el primer i tercer dimarts de cada mes a les 12,30 hores, en primera convocat˛ria, segons el que determina l'article 135 del ROF, per a la seua celebraciˇ en segona convocat˛ria.

3.- Comissiˇ Informativa Permanent └rea de Govern Social i Calitat de Vida.

(Serveis Socials. FamÝlia. Inclusiˇ Social. Sanitat i Consum. Relacions Ve´nals. Proximitat. Igualdat. Educaciˇ. Universitat Popular. Cultura. Publicacions. Museus. Festes. Patrimoni. Biblioteca. Turisme. Joventut. Participaciˇ Ciutadana. Formaciˇ i Innovaciˇ, Cooperaciˇ i Integraciˇ, Esports, Normalitzaciˇ LingŘÝstica i Tradicions. Arxiu. Comunicaciˇ i Noves Tecnologies).

Les sessions ordinÓries de la Comissiˇ Informativa Permanent de l'└rea de Govern Social i Calitat de Vida se celebraran el primer i tercer dimarts de cada mes a les 13,00 hores, en primera convocat˛ria, segons el que determina l'article 135 del ROF, per a la seua celebraciˇ en segona convocat˛ria.

4.- Comissiˇ Informativa Permanent └rea de Govern d'Oportunitats.

(Urbanisme. Obres Municipals. LlicŔncies. Ind˙stria. Foment Econ˛mic. Activitats. Habitatge).

La celebraciˇ de les sessions ordinÓries de la Comissiˇ Informativa Permanent de l'└rea de Govern d'Oportunitats tindrÓ lloc el primer i tercer dimarts de cada mes a les 13.30 hores, o immediatament desprÚs de la Comissiˇ Informativa convocada i celebrada amb anterioritat, en primera convocat˛ria, segons el que determina l'article 135 del ROF, per a la seua celebraciˇ en segona convocat˛ria. En el mes d'agost la sessiˇ ordinÓria de la Comissiˇ serÓ l'˙ltim dimecres a les 13.30 hores.

5.- Comissiˇ Informativa Permanent de Desnonaments.

Les sessions ordinÓries de la Comissiˇ Informativa Permanent de Desnonaments es celebraran el primer dimecres de l'˙ltim mes del quadrimestre (setembre, desembre, marš i juny) a les 14,00 hores en primera convocat˛ria i segons el que determina l'article 135 del ROF per a la seua celebraciˇ en segona convocat˛ria.

Plaša Major s/n. 12540 Vila-real (Castellˇ)
Telèfon: 964 547 000 | Fax: 964 547 032
Correu electrònic: atencio@vila-real.es

Enviament de posada a disposiciˇ de notificacions: notificaciones@vila-real.es