dilluns, 11 de desembre de 2017
L'Ajuntament de Vila-real acaba de renovar el programa de gestió del padró municipal d'habitants amb l'objectiu de millorar i agilitar els tràmits per a facilitar les gestions a tots els ciutadans. Els departaments d'Estadística, Noves Tecnologies i Atenció i Tràmits han treballat de manera conjunta en la posada en marxa del nou sistema, que incorpora millores relacionades amb l'expedició de certificats d'empadronament. Aquests documents, habitualment sol·licitats per altres administracions, ja es poden obtenir a l'instant, gràcies a l'ús de segells de signatura electrònica per a actuacions administratives automatitzades.
Anteriorment, qualsevol veí que necessitara el document havia de demanar-lo presencialment a les oficines d'Atenció i Tràmits i al cap d'uns dies podia tornar a arreplegar-lo. Amb el nou sistema, qualsevol persona que sol·licite presencialment el certificat d'empadronament el rep a l'instant, de manera que evita tornar-se a desplaçar. A més, si disposa d'un certificat digital, el pot obtenir des de casa o des del mòbil, a través de la seu electrònica https://www.seuelectronica.vila-real.es.
En prop de dues setmanes de funcionament del sistema ja s'han expedit més de 900 certificats de diferents tipus i 21 persones han obtingut el certificat individual d'empadronament a través de la seu electrònica.
Enviament de posada a disposició de notificacions: notificaciones@vila-real.es