Inici -> L'Ajuntament i tu -> Interposar una denúncia o reclamació

Interposar una denúncia o reclamació

Vull fer una reclamació de consum

Si has tingut algun problema com a consumidor amb el servei prestat per alguna empresa, des de l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor tramitem la teua reclamació.

Tinc una reclamació respecte a serveis municipals

Per a fer arribar la teua queixa, suggeriment o reclamació a l'Ajuntament, pots utilitzar el servei d'Atenció a la ciutadania, Consum i Proximitat o la bústia de queixes i suggeriments.

He sigut objecte de denúncia /vull interposar una denúncia en la Policia Local

Si has sigut objecte d'una denúncia o vols denunciar una infracció, aquests són alguns dels recursos municipals que poden ser-te útils.

He sigut víctima / testimoni d'un cas de violència domèstica

Si eres víctima de qualsevol tipus de violència domèstica o coneixes algun cas de maltractament, la Casa de la Dona de Vila-real pot oferir-te assessorament sobre els recursos al teu abast per a denunciar-ho.

Plaça Major s/n. 12540 Vila-real (Castelló)
Telèfon: 964 547 000 | Fax: 964 547 032 · Correu electrònic: atencio@vila-real.es