Inici -> La teua ciutat -> Agenda d'activitats
El diumenge 9 de novembre, a les 19.00 h, tindrà lloc a la capella del Crist de l'Hospital de Vila-real, el concert L'edat d'or de la música medieval, interpretat pel grup vocal instrumental Pro Musica Antiqua.
El grup Pro Musica Antiqua forma part de la més àmplia Associació Cultural Supramúsica Antiqua, que naix a Vila-real l'any 1987 amb el propòsit d'investigar i divulgar tota la riquesa de la música compresa entre l'Edat Mitjana i el Renaixement.
Amb el títol del repertori actual es vol posar èmfasi en les obres que el conformen, estan totes compostes en el moment més ric i creatiu de l'Edat Mitjana, pel que fa a la música, és a dir, des de finals del segle XII fins a la meitat del segle XIV (1180-1340 aproximadament).
D'aquesta forma, tenim motets profans de l'ars antiqua (sobre 1220), música de trobadors provençals i catalans (finals del segle XII), danses anònimes de meitat del segle XIII, cançons d'amor de minnesänger alemanys de finals del segle XIII, cançons marianes angleses, música de l'ars nova, del Trecento italià i del Llibre Vermell de Montserrat (segle XIV).
Algunes són únicament instrumentals, mentre que d'altres són cantades a una o dues veus amb acompanyament instrumental.
Lloc: Capella del Crist de l'Hospital de Vila-real
Durada del 22 d'octubre de 2025 fins al 9 de novembre de 2025.
Horari:
19:00
Preu: Entrada gratuïta
Enviament de posada a disposició de notificacions: notificaciones@vila-real.es