Inici -> La teua ciutat -> Agenda d'activitats
De l'11 de desembre de 2025 al 30 de gener de 2026, tindrà lloc al Convent, espai d'art, l'exposició de collage titulada "Papiers collés. La tècnica que va canviar l'art".
El collage és una tècnica de plena actualitat. Els primers collages conservats daten del segle X i van ser realitzats pels cal·lígrafs.
En el segle XIX podem citar els fotocollages victorians, però si parlem dels primers realitzats com a tècnica artística hem de referir-nos al segle XX i als seus dos grans mestres, Braque i Picasso.
Per a "Papiers collés. La tècnica que va canviar l'art" s'han seleccionat cinquanta obres realitzades per artistes de diferents generacions i tendències. Entre d'altres, estan representats pintors del grup El Paso com Rafael Canogar, i del grup de Conca com Gerardo Rueda, Antonio Lorenzo i Gustavo Torner qui en referència al collage va escriure: "Obres més humils han sobrepassat àmpliament obres més ambicioses i complicades". De la figuració comptem amb l'obra de Dis Berlin, i dins de la generació més jove estan Robert Ferrer, Rafa Macarrón i Albano Hernández.
Exposició organitzada per la Diputació de Castello i en col·laboració amb l'Ajuntament de Vila-real, Regidoria de Museus.
Horari: dijous i divendres de 17 a 20 h, dissabte de 10 a 13 h i de 17 a 20 h i festius tancat
Lloc: El Convent, espai d'art
Durada del 11 de desembre de 2025 fins al 30 de gener de 2026.
"PAPIERS COLLÉS. LA TÈCNICA QUE VA CANVIAR L'ART"
Tipus d'arxiu: PDF |
Valencià
Enviament de posada a disposició de notificacions: notificaciones@vila-real.es