Inici -> Ajuntament -> El Ple -> Comissions informatives

Comissions informatives

Article 123 del Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals (ROF)

  1. Les comissions informatives, integrades exclusivament per membres de la corporació, són òrgans sense atribucions resolutòries que tenen per funció l'estudi, informe o consulta dels assumptes que hagen de ser sotmesos a la decisió del Ple de la Comissió de Govern quan aquesta actue amb competències delegades pel Ple, excepte quan hagen d'adoptar-se acords declarats urgents.
  2. Igualment informaran aquells assumptes de la competència pròpia de la Comissió de Govern, i de l'alcalde o president, que els siguen sotmesos al seu coneixement per expressa decisió d'aquells.

1.- Comissió Informativa Permanent Àrea de Govern Gestió d'Administració Local i Especial de Comptes.

(Recursos de la hisenda local. Recaptació. Despeses. Pressupostos. Estadística. Informàtica. Cadastre. Gestió Tributària)

La Comissió Informativa Permanent Àrea de Govern Gestió d'Administració Local i Especial de Comptes celebrarà sessió ordinària, previa convocatòria, amb caràcter general el primer i tercer dimarts de cada mes a les 14:00 horas en primera convocatoria, i immediatament després de la Comissió Informativa convocada i celebrada amb anterioritat.

2.- Comissió Informativa Permanent Àrea de Govern de Serveis Públics.

(Serveis Públics. Règim Interior. Contractació. Seguretat Ciutadana. Medi Ambient. Relacions Institucionals. Relacions Europees. Comerç. Agricultura. Termet, Cementiri i Ermitori)

Les sessions ordinàries de la Comissió Informativa Permanent de l'Àrea de Govern de Serveis Públics se celebraran el primer i tercer dimarts de cada mes a les 12,30 hores, en primera convocatòria, segons el que determina l'article 135 del ROF, per a la seua celebració en segona convocatòria.

3.- Comissió Informativa Permanent Àrea de Govern Social i Calitat de Vida.

(Personal. Serveis Socials. Família. Inclusió Social. Sanitat i Consum. Relacions Veïnals. Proximitat. Igualdat. Educació. Universitat Popular. Cultura. Publicacions. Museus. Festes. Patrimoni. Biblioteca. Turisme. Joventut. Participació Ciutadana. Formació i Innovació, Cooperació i Integració, Esports, Normalització Lingüística i Tradicions. Arxiu. Comunicació i Noves Tecnologies).

Les sessions ordinàries de la Comissió Informativa Permanent de l'Àrea de Govern Social i Calitat de Vida se celebraran el primer i tercer dimarts de cada mes a les 13,00 hores, en primera convocatòria, segons el que determina l'article 135 del ROF, per a la seua celebració en segona convocatòria.

4.- Comissió Informativa Permanent Àrea de Govern d'Oportunitats.

(Urbanisme. Obres Municipals. Llicències. Indústria. Foment Econòmic. Activitats. Habitatge).

La celebració de les sessions ordinàries de la Comissió Informativa Permanent de l'Àrea de Govern d'Oportunitats tindrà lloc el primer i tercer dimarts de cada mes a les 13.30 hores, o immediatament després de la Comissió Informativa convocada i celebrada amb anterioritat, en primera convocatòria, segons el que determina l'article 135 del ROF, per a la seua celebració en segona convocatòria. En el mes d'agost la sessió ordinària de la Comissió serà l'últim dimarts a les 13.30 hores.

5.- Comissió Informativa Permanent: Propostes i peticions a altres instàncies i administracions.

Les sessions ordinàries de la Comissió Informativa Permanent: Propostes i peticions a altres instàncies i administracions se celebraran el primer i tercer dimarts de cada mes a les 12,00 hores, en primera convocatòria, segons el que determina l'article 135 del ROF, per a la seua celebració en segona convocatòria.

Plaça Major s/n. 12540 Vila-real (Castelló)
Telèfon: 964 547 000 | Fax: 964 547 032
Correu electrònic: atencio@vila-real.es

Enviament de posada a disposició de notificacions: notificaciones@vila-real.es