Inici -> Àrees -> Transparència -> Indicadors de transparència
A) INFORMACIÓ SOBRE LA CORPORACIÓ MUNICIPAL (18)
1. Informació sobre els càrrecs electes i el personal de l'ajuntament (6)
2. S'especifiquen les adreces electròniques de l'alcalde/essa i dels regidors/es de l'ajuntament.
3. Es publica l'agenda institucional de l'alcalde/essa (en un apartat específic del web).
4. Es publica de forma completa la Relació de llocs de treball (RLT) de l'ajuntament.
2. Informació sobre l'organització i el patrimoni de l'ajuntament (6)
8. S'especifiquen les dades bàsiques d'òrgans descentralitzats, ens instrumentals i societats municipals, així com enllaços als seus webs (si l'ajuntament no tinguera aquests organismes, s'indicarà expressament en el web). -> No existeixen òrgans descentralitzats.
10. Està aprovada i es publica l'Agenda Local 21 i el Pla Estratègic (o mapa estratègic) Municipal.
11. Es publica el nombre de vehicles oficials (propis o llogats) adscrits a l'ajuntament.
12. Es publica l'inventari de béns i drets de l'ajuntament.
3. Informació sobre normes i institucions municipals (6)
13. Ordres del dia previs dels plens municipals.
14. Actes íntegres dels plens municipals.
15. Acords complets de les juntes de govern i les actes íntegres quan actuen per delegació del Ple.
16. Es poden seguir en directe en el web i queden emmagatzemats els vídeos dels plens municipals.
17. Existeix i es publica un codi ètic o de bon govern de l'ajuntament (preferentment adaptat al codi de bon govern local aprovat per unanimitat dels grups polítics en la FEMP).
B) RELACIONS AMB ELS CIUTADANS I LA SOCIETAT (16)
1. Característiques de la pàgina web de l'ajuntament (2)
19. S'ha implantat un portal (o secció específica) de transparència en el web de l'ajuntament.
20. Existeix un buscador intern clarament visible en el web de l'ajuntament.
2. Informació i atenció al ciutadà (9)
21. Es pot veure en la portada d'inici el mapa del web de l'ajuntament.
22. Es publiquen dades sobre les preguntes rebudes dels ciutadans o organitzacions (almenys el nombre de preguntes rebudes i de les respostes).
25. S'informa en el web sobre situació i talls en el trànsit i incidències en els serveis municipals.
27. Es contempla en el web municipal un espai perquè els grups polítics municipals expressen les seues opinions i propostes.
29. Existeixen en el web municipal fòrums de discussió o perfils de xarxes socials.
3. Grau de compromís envers la ciutadania (5)
33. Existeix i s'informa sobre una/es carta/es de serveis municipals, i del grau de compliment dels compromisos que s'hi estableixen.
34. Existeixen i es publiquen els resultats d'enquestes sobre prestació de serveis (si no s'han realitzat enquestes, s'indicarà expressament en el web).
C) TRANSPARÈNCIA ECONÒMICA i FINANCERA (11)
1. Informació comptable i pressupostària (5)
37. Es publiquen els informes en relació amb l'estabilitat pressupostària emesos per l'Autoritat Independent de Responsabilitat Fiscal (si no n'hi haguera, s'indicarà expressament en el web). -> L'Ajuntament de Vila-real no està sotmés a informe de l'Autoritat Independent de Responsabilitat Fiscal, el seu pressupost no excedeix del límit previst.
38.* Autonomia fiscal (drets reconeguts nets d'ingressos tributaris / drets reconeguts nets totals).
39. Capacitat o necessitat de finançament en terminis d'estabilitat pressupostària (superàvit o dèficit) (Llei orgànica d'estabilitat pressupostària i sostenibilitat financera).
2. Transparència en els ingressos, despeses i deutes municipals (6)
40. * Ingressos fiscals per habitant (ingressos tributaris / núm. habitants).
41.* Despesa per habitant (obligacions reconegudes netes /núm. habitants).
42.* Inversió per habitant (obligacions reconegudes netes (cap. VI i VII) / núm. habitants).
44. Es publiquen els informes trimestrals relatius a las mesures de lluita contra la morositat en les operacions comercials de pagament a proveïdors (article 16.7 Ordre ministerial HAP/2012/2015) (Si no n'hi haguera, s'indicarà expressament en el web).
3. Transparència en els deutes municipals (1)
45. Es publica l'import del deute públic municipal consolidat i la seua evolució en comparació amb exercicis anteriors.
D) TRANSPARÈNCIA EN LES CONTRACTACIONS I COSTOS DELS SERVEIS (4)
1. Procedimients de contractació de serveis (2)
2. Subministraments i costos dels serveis (2)
48. Es publica la llista i la quantia de les operacions amb els proveïdors, adjudicataris i contractistes més importants de l'ajuntament.
49. Es publica informació sobre el cost efectiu dels serveis finançats amb taxes o preus públics.
E) TRANSPARÈNCIA EN MATÈRIES D'URBANISME, OBRES PÚBLIQUES I MEDI AMBIENT (15)
1. Plans d'ordenació urbana i convenis urbanístics (6)
50. Està publicat el Pla General d'Ordenació Urbana (PGOU) i els mapes i plànols que el detallen.
53. Es publiquen (i es mantenen publicades) les modificacions aprovades del PGOU i els plans parcials aprovats.
55. Es publica informació precisa sobre els usos i destinacions del sòl (Normativa, plànols)
2. Anuncis i licitacions d'obres públiques (3)
57. Es publiquen els projectes, els plecs i els criteris de licitació de les obras públiques més importants (mitjançant un enllaç directe i específic en el web).
58. Es publiquen les modificacions, reformats i complementaris dels projectes de les obres més importants (mitjançant un enllaç directe i específic en el web) (si no n'hi ha hagut, s'indicarà expressament en el web).
3. Informació sobre concurrents, ofertes i resolucions (2)
59. Es publica la llista d'empreses que han concorregut a la licitació de les obres públiques (mitjançant un enllaç directe i específic en el web).
60. Es publica el nom de les empreses que han realitzat les obres públiques més importants.
4. Obres públiques, urbanisme i infraestructures (4)
63. Inversió en infraestructures per habitant (despeses de l'exercici (executades) en inversió (capítol 6) en infraestructures / núm. habitants).
64. Proporció d'ingressos d'urbanisme: ingressos derivats d'urbanisme / ingressos totals (s'indicaran en el web els conceptes inclosos com a ingressos urbanístics: llicències urbanístiques, IBI, ICIO, aprofitament urbanístic, alienació de terrenys, etc.)
F) INDICADORS NOVA LLEI DE TRANSPARÈNCIA (AL) (16)
1. Planificació i organització de l'ajuntament (3)
65. Es publiquen els plans i programes anuals i plurianuals en els quals es fixen objectius concrets, així com les activitats, mitjans i temps previst per a la seua execució.
67. Es publiquen els informes interns dels òrgans d'assessorament jurídic i d'intervenció, una vegada són definitius (si no hi haguera hagut informe d'aquest tipus, s'indicarà expressament en el web).
2. Contractes, convenis i subvencions (6)
70. Es publiquen periòdicament (com a mínim trimestralment) els contractes menors formalitzats amb informació detallada dels seus imports i adjudicataris (mitjançant un enllaç directe i específic en el web).
72. Es publica la relació de convenis subscrits, amb menció de les parts firmants, el seu objecte i, en el seu cas, les obligacions econòmiques convingudes (mitjançant un enllaç directe i específic en el web).
73. Es publiquen les subvencions i ajudes públiques concedides, amb indicació del seu import, objectiu o finalitat i beneficiaris.
3. Alts càrrecs de l'ajuntament i entitats participades (3)
4. Informació econòmica i pressupostària (3)
Enviament de posada a disposició de notificacions: notificaciones@vila-real.es