Inici -> Ajuntament -> At. Ciutadania, Proximitat i Consum
En data 11 de juny de 2012 s'aprovà la creació d'un nou departament anomenat Atenció a la Ciutadania, Consum i Proximitat. Aquest departament aglutina l'anterior departament d'Atenció i Tràmits, l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) i l'àrea de Proximitat, de manera que les seues funcions es desenvoluparan conjuntament en un mateix departament.
Aquest departament atén de forma personalitzada per a:
- Oferir solució als problemes que, en el dia a dia, observa el ciutadà i resoldre'ls en el menor temps possible.
- Atendre qualsevol tràmit administratiu.
- Iniciar expedients, tramitar-los i resoldre'ls pel que fa a reclamacions en matèria de consum.
Totes aquestes actuacions es fan tenint en compte que no només es tracta d'un servei que ofereix atenció personalitzada, sinó que aglutina i integra aquesta amb l'atenció telefònica i telemàtica
Horari d'atenció al públic presencial i telefònic
Horari d'hivern (d'octubre a maig):
- Oficina Municipal d'Informació al Consumidor - OMIC
Carrer major Sant Jaume, num.39
Horari d'estiu (de l'1 de juny al 15 de setembre):
Estalvia cues sol·licitant cita prèvia
A través de l'oficina és possible obtenir informació i realitzar múltiples gestions. D'aquesta manera podeu:
Sol·licitar informació sobre:
Fer múltiples gestions:
Padró Municipal
Taxes i impostos
Registre
Enviament de posada a disposició de notificacions: notificaciones@vila-real.es