Inici

Proximitat llanša una campanya de cita prŔvia per a agilitar els temps d'espera i millorar el servei en Atenciˇ i TrÓmits

tornar Imprimir

diumenge, 2 de febrer de 2020

Proximitat, Sala de premsa

Proximitat llanša una campanya de cita prŔvia per a agilitar els temps d'espera i millorar el servei en Atenciˇ i TrÓmits

La Regidoria de Proximitat s'ha proposat agilitar els temps d'espera i millorar l'atenciˇ ciutadana. Amb aquest objectiu, el departament que dirigeix la regidora Miriam Caravaca ha llanšat una nova campanya informativa, destinada a difondre entre els vila-realencs el sistema de cita prŔvia per als trÓmits i consultes en l'oficina d'Atenciˇ i TrÓmits municipal. El sistema de cita prŔvia evita haver de fer cues, amb tan sols una solĚlicitud telemÓtica des del web o l'app municipal.

"Es tracta d'un mŔtode molt senzill i fÓcil d'utilitzar, a l'abast de qualsevol a travÚs del telŔfon m˛bil, que evita que els ve´ns i ve´nes hagen d'esperar per a ser atesos en el torn convencional del dispensador de la planta baixa de l'Ajuntament. En lloc d'aix˛, el seu n˙mero serÓ cridat el dia i l'hora que els haja sigut assignat pel sistema de cita prŔvia", recorda Caravaca. "D'aquesta manera, agilitem l'atenciˇ, evitem tambÚ les aglomeracions en l'oficina i millorem de manera ostensible el servei que prestem a la ciutadania en la resoluciˇ de totes les qŘestions que puguen plantejar i la formalitzaciˇ de trÓmits administratius", agrega. Amb aquest mateix objectiu, l'oficina d'Atenciˇ i TrÓmits ha incorporat la presentaciˇ telemÓtica en tots els trÓmits del catÓleg, en l'aposta del consistori per avanšar cap a l'Administraciˇ electr˛nica per a la prestaciˇ d'un servei mÚs Ógil, eficaš i transparent. 

"Encara que el sistema de cita prŔvia estÓ implantat des de fa diversos anys, la veritat Ús que no Ús prou conegut ni utilitzat per la ciutadania, per la qual cosa creiem que Ús important llanšar aquesta campanya informativa perquŔ els ve´ns i ve´nes de Vila-real sÓpien que tenen a la seua disposiciˇ aquest servei i puguen fer, aixÝ, un major ˙s d'un recurs que segur que els facilitarÓ molt els trÓmits i la gestiˇ del seu temps", afegeix la responsable de Proximitat. De fet, es calcula que a penes un 10% dels usuaris de l'oficina d'Atenciˇ i TrÓmits accedeixen al servei a travÚs del sistema de cita prŔvia. 

En concret, el 2019 es van registrar un total de 1.408 cites solĚlicitades prŔviament, una xifra que suposa menys de 120 cites al mes. Durant el mes de gener passat, l'˙s del sistema es va incrementar a les 220 solĚlicituds. "╔s un increment important, per˛ hem de continuar incidint per a estendre'n l'˙s al major nombre de poblaciˇ possible", conclou. Per a aix˛, la campanya fa ˙s d'elements diversos com ara cartelleria, xarxes socials, WhatsApp o el circuit intern de televisiˇ de l'oficina d'Atenciˇ i TrÓmits.

Galeria multimèdia

Imatges

Campanya de cita prŔvia
Destaquem
App Banner Sala de prensa B˙stia CiutadÓ Venta d'entrades AccÚs a la seu electr˛nica interior Banner Cita Previa
Plaša Major s/n. 12540 Vila-real (Castellˇ)
Telèfon: 964 547 000 | Fax: 964 547 032
Correu electrònic: atencio@vila-real.es

Enviament de posada a disposiciˇ de notificacions: notificaciones@vila-real.es