Inici -> La teua ciutat -> Cursos i formació -> Notícies sobre cursos i tallers
dissabte, 8 de juny de 2013
El cicle de monogràfics Empresa i Treball, que impulsa el departament municipal de Comerç i Foment Econòmic, tancarà dijous que ve la campanya actual amb una última sessió sobre Estratègies de publicitat i venda, en la qual es tractaran aspectes bàsics de la publicitat, què cal fer i què no, quins són els canals més eficaços o com ser més creatius de cara als clients.
Aquest monogràfic tanca el cicle i complementa la sessió realitzada dijous passat sobre Gestió de les xarxes socials amb eficàcia, oferida per la consultora Emos Formació, i en la qual es van tractar els principis bàsics del màrqueting 2.0. La jornada, a la qual van acudir 15 empresaris de la ciutat interessats a millorar la gestió de les seues xarxes socials, va oferir també consells pràctics per a dissenyar estratègies eficaces per a utilitzar Facebook, ja que aquesta xarxa social s'ha convertit en la més usada i la més útil com a element de màrqueting per a comerços i xicotetes empreses, amb un tracte directe amb el consumidor.
El monogràfic Estratègies de publicitat i venda serà impartit per Loisele Comunicació Gaia Icep i tindrà lloc dijous, 13 de juny, a l'edifici de la Biblioteca de Pius XII a les 18.30 hores.
Per a accedir al formulari d'inscripció, feu clic ací http://goo.gl/0I6Gk
Enviament de posada a disposició de notificacions: notificaciones@vila-real.es