Inici -> Àrees -> Festes -> Junta de Festes

La Junta de Festes publica el llistat d'avaladors que obri el procés electoral per a la seua renovació a l'octubre

divendres, 6 de juny de 2014

La Junta de Festes obri el procés electoral per a la seua renovació a l'octubre amb la presentació i publicació del llistat dels avaladors i avaladores per part de cada penya i entitat vinculada al món de la festa. Tal com estableixen els estatuts, d'aquests avaladors i avaladores es triaran posteriorment els que passaran a formar part de l'assemblea que, el pròxim 19 d'octubre, elegirà la Junta de Festes (capítol 2, articles 12,13 i 14).

Una vegada publicada la llista d'avaladors, comença el període per a la confecció de candidatures, que es tancarà el dia 3 d'octubre. L'elecció dels assembleistes tindrà lloc el 27 de setembre i el dia 19 d'octubre se celebrarà finalment l'assemblea d'elecció del president o presidenta i de la Junta de Festes.

CALENDARI PROCÉS ELECTORAL:

  • Elecció de representants d'entitats i presentació al Registre general de l'Ajuntament (Atenció Ciutadana, Proximitat i Consum - planta baixa) abans del 30 de maig de 2014.
  • 6 de juny de 2014, publicació de les llistes dels avaladors i inici de la confecció de candidatures.
  • 27 de setembre de 2014, elecció d'assembleistes.
  • 3 d'octubre de 2014, últim dia de presentació de candidatures al Registre general de l'Ajuntament (Atenció Ciutadana, Proximitat i Consum).
  • Del 3 al 17 d'octubre de 2014, campanya electoral.
  • 19 d'octubre de 2014, assemblea d'elecció del president/a i Junta de Festes.

Descàrrega d’arxius

Descargar archivo

Llistat d'avaladors i avaladores
Tipus d'arxiu: PDF | Valencià

Plaça Major s/n. 12540 Vila-real (Castelló)
Telèfon: 964 547 000 | Fax: 964 547 032
Correu electrònic: atencio@vila-real.es

Enviament de posada a disposició de notificacions: notificaciones@vila-real.es