Inici -> Àrees -> Serveis Socials -> Notícies serveis socials
dimarts, 24 de novembre de 2015
El Servei de Mediació Hipotecària de l'Ajuntament de Vila-real, dependent de la Regidoria de Serveis Socials, va atendre durant el 2014 un total de 161consultes. Així es desprén de l'informe realitzat per la Regidoria que dirigeix Sabina Escrig, que, a més, arreplega altres dades, com el nombre de persones que van acudir al servei per a sol·licitar informació (34), les consultes en tràmit (50), els casos resolts, que s'eleven a 27 o aquells que es van derivar a un altre servei, que en són tres.
A més, l'estudi també arreplega quantes famílies van aconseguir la dació en pagament (8) i en quants casos els experts van recomanar un refinançament (25). Una dotzena de persones van ser portades a la justícia gratuïta per a realitzar els seus tràmits, mentre que només en dues de les 161 atencions no es va aconseguir un acord favorable per a l'usuari.
Amb l'objectiu de seguir millorant el servei, la Regidoria de Serveis Socials ha editat un nou fullet informatiu, que recopila tots els detalls de l'oficina i quin tipus de tràmits i gestions ajuda a realitzar. El Servei de Mediació Hipotecària ofereix assessorament personalitzat i intermediació davant l'entitat financera en els quals s'aborda la situació econòmica de la unitat familiar i es proposen les possibles alternatives per a saldar el deute. També s'acompanya els usuaris a les entitats bancàries per a intervenir i cercar una solució concreta i adequada a cada cas i s'assessora sobre aspectes jurídics i contractes hipotecaris.
El servei es presta els dimarts i dijous de 9.30 a 13.30 hores al Centre Social (Josep Ramon Batalla, 38) i es pot concertar cita prèvia al telèfon 964 547 130 o de manera presencial.
Enviament de posada a disposició de notificacions: notificaciones@vila-real.es