Inici

Vila-real impulsa la gestió telemàtica i tramita des de 2005 més de 8.000 certificats digitals a veïns, empleats públics i entitats

dissabte, 4 de novembre de 2017

L'Ajuntament de Vila-real segueix impulsant la gestió telemàtica de tràmits i, a dia de hui, ha expedit ja 8.143 certificats digitals, dels quals 2.880 segueixen actius. La regidora d'Innovació i Noves Tecnologies, Mónica Mañas, explica que aquesta eina, que permet identificar-se i signar de forma telemàtica en pàgines web i aplicacions, pot ser expedida per diversos organismes. L'Ajuntament de Vila-real és un d'ells i, des de l'any 2005, expedeix certificats de l'Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana (ACCV), tant a través de l'Ajuntament com a l'oficina del PROP.

"Dels usuaris generats en aquests 12 anys de funcionament, més de 2.880 es mantenen actius i d'aquests, 213 corresponen a empleats públics, mentre 17 són d'entitats que han optat per aquesta fórmula més còmoda per a realitzar tràmits", assenyala la regidora. Dels 2.650 certificats de ciutadans actius, 1.152 s'han generat a l'Ajuntament, mentre 1.498 s'han expedit a l'oficina del PROP. "Existeixen més autoritats de certificació que compten amb dades pròpies, per la qual cosa el nombre de vila-realencs amb certificat digital serà molt superior a aquesta xifra", matisa. "D'aquesta forma, podem assegurar que el certificat digital ha deixat de ser una eina residual a ser conegut per a la ciutadania i amb forta implantació a Vila-real", conclou.

Destaquem
App Banner Sala de prensa Bústia Ciutadà Venta d'entrades Accés a la seu electrònica interior Banner Cita Previa
Plaça Major s/n. 12540 Vila-real (Castelló)
Telèfon: 964 547 000 | Fax: 964 547 032
Correu electrònic: atencio@vila-real.es

Enviament de posada a disposició de notificacions: notificaciones@vila-real.es