Inici

Les línies especials de l'Ajuntament atenen 168 consultes ciutadanes

tornar Imprimir

dimarts, 17 de març de 2020

Sala de premsa

Les línies especials de l'Ajuntament atenen 168 consultes ciutadanes

L'Ajuntament de Vila-real manté activat el protocol especial per a la gestió de la crisi sanitària per la COVID-19, pel qual s'ha suspés l'atenció presencial en les dependències municipals i s'han habilitat línies telefòniques especials per a atendre consultes. Segons les dades facilitades pel Departament d'Atenció i Tràmits, des d'ahir a primera hora i fins a migdia de hui s'han atés un total de 168 telefonades, la majoria sobre tràmits o gestions i dubtes sobre terminis administratius. 

Durant el dia d'ahir, 46 persones es van presentar físicament en el consistori per a realitzar gestions, sobretot sol·licitud de certificats d'empadronament, i tots ells van ser informats que les dependències municipals estan tancades a l'atenció presencial. En el matí de hui han sigut només 15 les persones que han acudit fins al consistori per a realitzar tràmits, sent igualment informades que, a causa de les mesures sanitàries per l'epidèmia de la COVID-19, no era possible accedir a les instal·lacions.

L'Ajuntament recorda la possibilitat de realitzar tràmits a través de la seu electrònica del web municipal, per a això és necessari comptar amb el certificat digital. De fet, bona part de les consultes telefòniques rebudes en la jornada de hui han sigut referides als tràmits necessaris per a disposar d'aquest certificat digital.

Destaquem
App Banner Sala de prensa Bústia Ciutadà Venta d'entrades Accés a la seu electrònica interior Banner Cita Previa
Plaça Major s/n. 12540 Vila-real (Castelló)
Telèfon: 964 547 000 | Fax: 964 547 032
Correu electrònic: atencio@vila-real.es

Enviament de posada a disposició de notificacions: notificaciones@vila-real.es