Inici -> Vila-real

Les línies especials de l'Ajuntament atenen 168 consultes ciutadanes

dimarts, 17 de març de 2020

L'Ajuntament de Vila-real manté activat el protocol especial per a la gestió de la crisi sanitària per la COVID-19, pel qual s'ha suspés l'atenció presencial en les dependències municipals i s'han habilitat línies telefòniques especials per a atendre consultes. Segons les dades facilitades pel Departament d'Atenció i Tràmits, des d'ahir a primera hora i fins a migdia de hui s'han atés un total de 168 telefonades, la majoria sobre tràmits o gestions i dubtes sobre terminis administratius. 

Durant el dia d'ahir, 46 persones es van presentar físicament en el consistori per a realitzar gestions, sobretot sol·licitud de certificats d'empadronament, i tots ells van ser informats que les dependències municipals estan tancades a l'atenció presencial. En el matí de hui han sigut només 15 les persones que han acudit fins al consistori per a realitzar tràmits, sent igualment informades que, a causa de les mesures sanitàries per l'epidèmia de la COVID-19, no era possible accedir a les instal·lacions.

L'Ajuntament recorda la possibilitat de realitzar tràmits a través de la seu electrònica del web municipal, per a això és necessari comptar amb el certificat digital. De fet, bona part de les consultes telefòniques rebudes en la jornada de hui han sigut referides als tràmits necessaris per a disposar d'aquest certificat digital.

Destaquem
App Banner Sala de prensa Bústia Ciutadà Venta d'entrades Accés a la seu electrònica interior Banner Cita Previa
Plaça Major s/n. 12540 Vila-real (Castelló)
Telèfon: 964 547 000 | Fax: 964 547 032
Correu electrònic: atencio@vila-real.es

Enviament de posada a disposició de notificacions: notificaciones@vila-real.es