dilluns, 16 de setembre de 2024
L'Ajuntament de Vila-real, a través de la Regidoria de Comerç, ha convocat el termini perquè els comerciants i altres col·lectius interessats a participar en la pròxima Fira de Santa Caterina puguen presentar la seua sol·licitud d'autorització. El termini per a participar en la fira més emblemàtica de Vila-real, declarada el 2022 Festa d'Interés Turístic Autonòmic, estarà obert fins al 13 d'octubre, amb un màxim de 290 parades autoritzades. En aquesta edició, la Fira se celebrarà el diumenge 24 de novembre, en l'emplaçament habitual de la plaça Major i els carrers del Raval del Carme, Josep Ramon Batalla, Hospital i Cardenal Tarancón.
Un any més, des de la Regidoria de Comerç, es recorda que la valoració de les sol·licituds es realitzarà atenent la idiosincràsia del mateix esdeveniment, un mercat ambulant tradicional prenadalenc. D'aquesta manera, es prioritzaran els productes típics nadalencs, com ara betlems, decoració, torrons, joguets, fruita seca i productes artesanals tradicionals. Encara que no seran prioritaris, també s'admetran productes alimentaris preparats o expedits amb instal·lacions autoritzades i complements personals que no desvirtuen l'esperit tradicional de la Fira. No s'acceptaran parades de roba, sabates, tèxtil i cuir de procedència no artesanal, complements personals de venda generalista o aliments sense la preceptiva autorització sanitària. Com en edicions anteriors, la Fira oferirà també un espai perquè oenegés i associacions difonguen les seues activitats, amb una vintena de parades que se situaran a la plaça Major.
La resolució de convocatòria pot consultar-se en el tauler electrònic de l'Ajuntament. Les sol·licituds hauran de presentar-se preferentment a través de la seu electrònica de l'Ajuntament, en l'apartat d'Autoritzacions de parades de venda no sedentària ocasional agrupada (fires eventuals), o a través de qualsevol mitjà previst en la llei.
Enviament de posada a disposició de notificacions: notificaciones@vila-real.es