Inici -> Vila-real -> Equipaments
diumenge, 16 de març de 2025
La Casa dels Mundina ha acollit el X Torneig de Rummy organitzat per l'Associació Cultural El Bressol, que ha comptat amb una trentena de participants. M. Pilar García s'ha proclamat vencedora seguida de María Villarreal, Lourdes Igual i Pilar Fonfría. La regidora de la Universitat Popular, Ana Torres, ha acompanyat els assistents.
Enviament de posada a disposició de notificacions: notificaciones@vila-real.es